Inge de Boer heeft contracten met bijna alle zorgverzekeraars, wat betekent dat je traject doorgaans volledig wordt vergoed (exclusief eigen risico). Met een verwijzing van je huisarts kun je je eenvoudig aanmelden via het contactformulier of telefonisch contact opnemen.

“Inge heeft mij ontzettend goed geholpen met het verwerkingsproces van een vervelende jeugdervaring. Ik durfde bij haar mijn verhaal kwijt en voelde mij gesteund en gehoord. Ik ben haar ontzettend dankbaar omdat ik nu weer vooruit kan!”

“Inge heeft mij geholpen vanuit haar expertise, maar ook vanuit haar hart. Ze heeft goed geïnventariseerd waar de behoeftes lagen en daarop ingespeeld. Ik heb haar ervaren als een prettige, betrokken en betrouwbare zorgverlener.”

“Ik heb heel veel baat gehad bij de gesprekken met Inge. Ze is een vriendelijk, warm en positief mens! Ik had gelijk een goed gevoel bij haar. Door haar heb ik geleerd makkelijker in het leven staan en meer te leven vanuit mijn gevoel. De slaapproblemen, waar ik lange tijd last van had, zijn daardoor ook verdwenen. Ik ben een sterkere vrouw geworden en sta nu positiever in het leven!”

Wanneer je een klacht hebt over het functioneren van Inge de Boer, kun je dit met je behandelaar bespreken. Lukt het niet om er samen uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) via klachten@cbkz.nl of per aangetekende post: CBKZ, Antwoordnummer 570, 4200 WB Gorinchem.